Seyma3543 Haftadaym iki aydır karbonatlı su iciyrm mide için rahatlatıyor acaba kullanan var mı zararlı mıdır
uraz_ve_annesi- Seyma3543 hamileliğimin başlarında içiyordum ama etkisi azalınca şurup içmeye başladım şurup kadar zararı yoktur bence doğal, sonuçta ama doktorunuza sormanız en iyisi fazla kullanımda belki zararı vardır