Suzis Benjaminannesi ya ben oyle okumustum yada dinlemistim bir doktordan internette nişani arastirirken ama nişan pek onemli bir sey degilmis yani aslinda 😊
Suzis gizemmege ayy hadi ya hadi bakalim bir avazda kurtulursun insaAllah yaaa Allah’im yardimcin olsuunn darisi bizim basimizaaa
Suzis Benjaminannesi ne demek yaa ben de 37+2 yim bakalim ne zaman gelecek bizimki sen de git bence doktora ne olur ne olmaz hayirlisi olsun insaAllah Allah’im yardımcimiz olsun😊😘
FatmaNur_27 Benjaminannesi 38+6 haftadan yazıyorum belim ağrıyor her hareketi havaya sicratiyor ve hiç durmuyor sözde yeri daralinca haraketi azalacakti
Kuputo gizemmege ay hadi bi avazda inşallah darısı başımıza :) @Benjaminannesi senden de update bekliyoruz sancılar devam mı :)
Benjaminannesi Kuputo 1 cm açıklık varmış aşkım daha bakalım böyle böyle haftalar sürer sanırım 40 i buluruz 😂
Kuputo Benjaminannesi evet ya bende de 2 cm vardı geçen hafta ama sancı yok hala, senin sancılar da düzenli gibiydi ya gece o yüzden senden de bugün doğum için umutluydum 🐣 minnoşlar kendi seçiyor gelecekleri zamanı da beklemeye devam o zaman 🫶🏻