Benjaminannesi senin sancıların zaten olduğu için tekrar suni vermezler, açılmana göre direkt doğum başlar. Doktorlar dış müdahale ile suyu patlatıyorlar diye duymuştum.
Nişan dediğimiz zaten olsa da olur olmasa da olur bir belirti. Ona hiç takılmayın. Benim de güya 2 gün önce geldi nişanım 40.haftam dolacak ne gelen var ne giden 😂