Ceyda93 38+6 yım normalde pazartesi sezaryana gün almıstım suan hic gecmeyen bir regl agrım var hafif belime ve bacaklarıma vuruyor
Talihimyokbahtimkara Kuzum korkutmak istemem ama kanama varsa içerde kanayan bir bölge var demek ki derler doktorlar hep belki doğumun başlıyordur gitmende fayda var zaten maşalah vaktin de gelmiş suyun nişanın falan geldi mi