Gizemgksnmz aldığız eczaneye götürüp iade edin yenisini isteyin onlarda aldığı firmaya iade ediyolar bende yeni öğrendim kendim için aldığım zaman dur 2 tane alayım bozuk falan çıkar demiştim eczanedeki kız dedi abla bozuk çıkarsa getir yenisini veririz dedi kutusuyla iade getir ama dedi