EdSusam sanırım anne karnındaki bebeğin hareketleri doğumdan sonraki hareketleriyle doğru orantılı. Kızımı hissetmek için resmen karnıma baskı uygulardım. Son haftalar da bile. Zar zor hanımefendi kıpırdamaya tenezzül ederdi. Şimdi 10 aylık oldu. Asla emekleme, yürüme, kıpırdama yok. Nasıl nereye bıraksam dönüp ordan alıyorum. 😂😂😂 Allah’a çok şükür gelişiminde bir problem yok ama, komik yani. Karnımda da hareket yoktu şimdi de yok. 🤣şuan oğluma gebeyim. Oda yerinde durmuyor. Sanırım ikisi beraber emeklerler. 🤣🤣