1Bayan Merhaba ben 30 haftalık hamileyim hurmayı su ana kadar hic yemedim doğum kolaylığı açısından hangi haftalardan itibaren yenmesi gerekiyor bilgisi olan var mi
NurrrH 1Bayan 36da yemeye başladım. Zaten çok seviyorum hurmayı. Fazla fazla yedim 38de doğum yaptım.
RdvnMlkn 1Bayan bu hamileligimde kac paket yedim inan bilmiyorum hamileligimin başında hep yedim 38+6 1 cm açılma bile yok
dfnomr 1Bayan ilk dogumum Ramazan’a denk geldi hurmayı çok sevdiğim için doktoruma sordum istediğin kadar ye doğumu etkilemez erken doğuma neden olmaz dedi sezaryen olacaktım o yüzden korkup sormuştum istediğim kadar yedim hiçbir problem olmadı