Nuray811 An itibariyle 37.haftaya giriş yaptıkkk biz marul oldukkk🤣 doğuma 21 gün kalmış bulunmakta 😁 hamileliğiniz nasıl geçiyor 😊benim çok güzel geçiyor ağırlık ve mide yanması dısında sizde durumlar nasıl hamişlerrr❤
Deletedmom_110 Nuray811 Biz de 36 olduk😍bel ağrısı hiç geçmiyor adet sancısı gibi bir de çok ağırlaştım yatakta yatmak bile çok zor artık Allah yardımcimiz olsun bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşallah çok az kaldı ❤️❤️
Damlahmett Nuray811 32+1 kereviz olduk biz de mide yanması, uykusuzluk ve ayak yanması dışında çok şükür iyi 🤭🫣💖🫶🏼