Smybbs Merhab arkadaşlar birbirimize faydamız olsun,hangi hastane ne kadar olmuş doğum fiyatları ? Ben 31. Haftamdayim medova Fuat demire gidiyorum bir daha ki kontrolde soracağım doğum fiyatını..
Kubrabyrmm Smybbs ben bilmiyorum ama doğum parasını ilk aylarınızdan ödeyin arkadaşım ilk gebe kaldığında 2000 gibi bir civara anlaşıyorlar 9 ay sonrasında yanındaki kadının 2900 ödediğini söylemiş bende öyle yapacam 1 hafta sonra randevum var ben sorduğum da normal en son 3200 dü 😂😂😂
Almira70 Ben akademiye gidiyorum eski garaj ın ordaki normal doğum 4500 sezeryan 4800 ama temmuzdan sonra zam gelecekmiş
Aybkeee Ben de medova hastanesi fuat Demire gidiyorum 2 ay önce hastanenin kendisini arayıp sordum Normal doğumda Sezeryan doğumda 5200 dediler şuan için zam gelmedi diye biliyorum inş gelmez😊
Smybbs Aybkeee gelmiş hayatım ya 6250 dediler bı yerde ama 🙁 muayne de 250 den 300 e çıktı zaten. Böyle giderse yavaş yavaş şehir hastanesini düşüneceğim.sanrm
Aybkeee Smybbs Doğrudur cnm benim haberim yoktu ya salı günü kontrolüm var gittiğim de sorucam fuat beye 33 haftalık oluyoruz zaten mecburen medova da yapacağım doğumu sezeryan olucak artık yapacak bişey yok zam gelirse de
Nurcantas65 Konyaya yeni taşındım doktor önerisi olan devlet veya özel farketmez ?38+5 im daha doktor bulamadım
Anakralicee Nurcantas65 ben özel büyükşehir hastanesine gidiyorum hacer yavşan çok güler yüzlü bi doktor ilk doğumum da onda oldu tavsiye ederim😇
Nurcantas65 Anakralicee tesekkür ederim normal doğum yaptırıyormu fiyatlar nedir? Randevu nasıl alabilirim
Anakralicee Nurcantas65 rica ederim tabi yaptırıyor bana ilk doğumumda suni sancı vermişti ben ağrılar yüzünden imza atıp sezaryene kendim girdim🙈sezaryen ücreti 5250 lira normal doğum daha ucuzdur sanırım muayene ücreti 300 tl randevu büyükşehir hastanesinin sitesinden alınıyor internette
Nurcantas65 Anakralicee sezeryana dönecegine epidural isteseydin ya daha kolay olurdu 😁 valla normal istiyorum sıkıntı yoksa tabi bakalım nasıl kısmetse artık. Tekrar teşekkür ederim 🌸
Anakralicee Nurcantas65 rica ederim❤️ ya ilk doğumum oğlumun böbrek genişlemesi yüzünden 38 haftalık olmak zorunda oldu açılma pek olmadı bide tabi tecrübesizlik canım da biraz tatlı galiba ağlaya ağlaya sezaryene girdim😛😂
Nurcantas65 Anakralicee sağ salim süreci atlatmışsın ikinizde iyiyeniz sıkıntı yok nasıl doğduğunun demek ki en iyisi buymuş ☺🌸