Benim ilk aylarda hiç bulantı kusmam olmadı 35. Haftadan sonra bulantı kusma mide yanması ve asiti oldu midemden uyuyamaz hale geldim yemek yiyemez hale geldim şimdi 37 olduk bakalm aşırı terleme War oturduğum yerden terimi siliyorm resmen günde bı iki kere duş mutlaka aliyorm bende de aynı şeyler oluyor bende enfeksiyon çıktı sizde bı baktırın terlemeyi enfeksiyon yapabilir diye düşünüyorum ve antibiyotik kullanyrm