Hamileliğim boyunca üç kutu cefaks 500 kullandım altı tane de monurol kullandım bende çok endişeliyim fakat enfeksiyon daha tehlikeliymiş bı türlü de idrar yolu enfeksiyonu geçmedi kullanmama rağmen şu an 37 haftaligim rabbim korusun artık Dr ye güvendik kullandık