Aylizbebek Kızlar bu hastanede doğum yapan var mı doğum paketi aldım ama birçok şikayet gördüm içime kurt düştü memnun kalan var mı
Ozg-1 Aylizbebek merhaba ne zman paket aldnz. Fiyat öğreneblir miyim. Ben 2020 yılında doğum yapmştm çok memnun kaldım