Yldzalra dependden hasta bezine kadar herşeyi ayarladım. Hastanenin verdiği hasta bezleri ile doğum yaptığım gün ve ertesi günü işimi hallettim. Hastaneden çıkarken de ebe 1 tane hasta bezi verdi. Eve geldiğimde onu taktım. Ertesi gün normal ped kullanmaya başladım. Az az toplamda 20 gün sürdü kanamam. Yoğun olmadığı için ped işimi gördü. Depend ve hasta bezleri hala duruyor öyle 2. Doğumda kullanıcam. Ama bu durum kişiden kişiye değişir çok yoğun kanaması olanlar var 40 gün sürenler var.