Elmir-2525 hastane iyi fakat her doktoru ne yazıkki ilgili değil bazıları çok duyarsız ve kaba. Ayrıca normal doğum yapılacaksa kendi doktorun girmiyo doğuma nöbetçi doktor kim ise o giriyo bilginiz olsun. Kendi doktorunuzun girmesini istiyorsanız ekstra ücret alıyor. Tabi bu durum bormal doğum için geçerli sezeryanda böyle bir durum yok.