Benim ilk hamileliğim 37+4’üz şuan ve inan hareketlerini hissetmeye başladığım andan bu yana hiç durmadı bende diyorum benim bebeğim hiç uyumuyor galiba sabah tekmeliyor, öğlen / akşam tekmeliyor😂 hatta şuan bile uyuyamıyor oluşumun sebebi hareketliliği bide aşağa doğru baskı yapıyor canımı acıtıyor🙈 Bazen diyorum şakasına içerdeki gibi olursa eller ayaklar hiç durmayacak 😂😂