Burcuhanm1 Öyle bişey hiç duymadım ama 20. Haftaya kadar göstermeyen oluyor cinsiyetini ben 23+3 haftalığım başlarda hiç göstermedi kıza benziyor dedi bugün detaylıda sordum kız mi dedim evet kız dedi bebişlerimiz genellikle yüzünü göstermiyor nerdeyse doğuma kadar bunu duymuşluğum oldu bugün de beni 1 saate yakın muayene etti tam bitircekti son dakkada gösterdi yüzünü azda olsa