Betullyillmazx Arkadaşlar sizde de öyle mi ya bacaklarım kollarım sanki kopacak gibi ağrıyor.. ne yapsam geçer yatıp dinleniyorum bol bol i da geçirmiyor.. ağrıdan agliycam artık
Ayyyyysaaarp Betullyillmazx bnmde oyleydi bi ara doktor magnezyum ekligi dedi ona göre ilac verdi sizdede ole bi durum olabilir
hukukcuanne_06 Betullyillmazx kaçıncı haftadasınız? Benim 29 olduğum günden beri her gün (3gündür) kramplar içindeyim bacaklarımı zor taşıyorum :(
Annesininkurabiyesi Betullyillmazx seninkine yine tır çarpmış benim üstümden sanki yüksek hızlı tren hattı geçmiş canım ahhhh bu ağrılarrrr ne zaman bitecekkk 😫😫😫
Betullyillmazx Tugce3441 ay nasıl geçecek çok zor.. valla her yolu denedim Allah yardımcımız olsun 😐 keşke 7/24 masaj olsa 🥲🥲🥲🥲
Betullyillmazx hukukcuanne_06 36 oldum ama 30 da hafif hafif başladı bende de şimdi mahvetti kuzum :(
hukukcuanne_06 Betullyillmazx kaç kilo aldınız? Bugün doktor kontrolde kilo aldığın için olabilir dedi aslında 1ayda 3 kilo almışım ilk kez hamileliğe başladığım kiloyu geçtim ama kilo birden ağırlaştırdı:(
Betullyillmazx hukukcuanne_06 ay sen yine iyi başlamışsın devam ettirirsin yarısı ödem zaten :( ben 15 kilo aldım maalesef.. doktorum normal yarısından fazlasi ödem dedi ama bilmiyorum tabi hiç mutlu değilim.. bence 1 ayda 3 kilonun yarisindan fazlası ödem bol suyla hemen geçiyor ❤️
hukukcuanne_06 Betullyillmazx biraz iyi yedim ondan da almışımdır🥲 ama kilolu bi insanım 81 olmuşum o yüzden aldığım her kilo daha ağır hissettiriyor:(