Açlık 104 tokluk 176 çıkmıştı ve hemen 100 gramlık yapılmadan şeker hapına başlanıldım
Açlık 90 altı tokluk 140 altı olması gerekiyormuş sana diyecekleri yediklerine dikkat et diyet yap insülin haplık durumun yok bana göre tabi en iyisini doktorun bilir