Kubrabyrmm amin canim amin rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin iki defa kıza benziyor dedi doktor ama geçen hafta gittiğimde kız veya erkek diyemiyorum şimdi kıza benziyor dediniz hocam iki defa dedim şuan yanilabilirim o yüzden haftaya tekrar bakmam lazım dedi bakalım hayırlısı artik