Bana 75 gram yükleme yapıldı. Açlık 103 1. Saat tokluk 210 çıktı açıkçası şok oldum biraz.
Direk doktor endokrinolojiye yönlendirdi. Ertesi gün açlık ve tokluk tekrar bakıldı. Açlık 87 tokluk 152 çıktı ve insüline başlattı doktor 1 hafta takip edelim dedi.
Memlekette ayrı bi kadın doğum uzmanına gidiyordum ona attım sonuçları, insülin kullanmadan bu iş halledilir diyetle dedi
Benimde kafam karışık açıkçasi