3 yaşında kızım.var alerji oldu sanırım elleri ayakları kırmızı.kirmizi oldu doktor alerji ilacı verdi onu verdim ve 10 15 dk sonrada parol verdim ateşi ve ağrısı var gibiydi bi etki olmaz dimi içirme aralığı yakın olduğu için bi sorun olurmu bilemedim