Feride11_ hiç korkulucak birşey yok kendine güven ben ağlayarak girdiğime pişmanım ameliyathaneye indirdiler beni narkozu burnuma tuttu iki nefes al dedi 3. Yu hatırlamıyorum uyandığımda çok hafif bir sızım vardı sadece sondamda uyustuktan sonra takıldı zaten odaya çıkardılar ağrı kesici iğne yaptılar hemen kalçadan kendime geldim bebeğimi getirdiler yanağıma koydular inanilmaz bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah tek problemim gaz oldu 2.gunun akşamına doğru çıktım öyle aman aman bir sikistirma sancı olmadı ama battı karnıma ilaç verdiler çıktım yani hiç korkulucak birşey yok bebeğine kavuşma anını dusun 😊