asetonluoje geçmiş olsun öncelikle canım, ben hamile olduğum ertesi akşamı lekelenme yaşadım kesem bile yoktu kese kalp atışını duyduktan sonra 12 hafta ya kadar devam etti ki 12 haftada bildiğin kanama yaşadım 6. Ayıma kadar da ara ara leke ve kanama yaşadım 9 ay progestan kullandım kese etrafında bolca vardı kanama alanlarım hatta kesenin bir kısmı ayrılmış demişti 7. Haftamda ama bol dinlenme dua ile geçti şükür olsun rabbime hiç stres yapma canım İnan bu durumu çoğu hamile anne adayları yaşıya çevremde yaşamayan çok nadir hep güzel hayaller kur bebeğini düşün Allah’ın izniyle seneye bu zamanlar da inşallah mis kokulun kollarında olcak güzel düşünce güzel şeyler getirir İnan ki bunu 9 ay her an panik olarak geçiren ben söylüyorum hamileliğin tadını çıkar vallahi özlemiyormuş hamilelik 🤍