Buglem2022 39+3 deyim kız bebeğim olacak ama hala sancı kasılma hissetmiyorum doktorum 4 gün sonra hastaneye yatış verdi her bebek 40. Hafta da doğar mı acaba normal doğum olduğu için bekliyorum bilen var mı konuyla ilgili birşeyler
Gamze3741 Buglem2022 benim yalancı sancılarım kasılmalarım oluyor ama hiç açılmam yok doktor senin 40ı bulur büyük ihtimal gelmez hemen dedi ama gelene kadar bekleyecek galiba gelmezse suni veririz vs demedi açıkçası bazılarının 41 haftayı bile buluyor çünkü doğumu her şey normalse bazı doktorlar bekliyor kendiliğinden gelmesini sanırım
SerraveAnnesii 40+5e kadar hiç sancım, kasılmam olmadı sıfır açılmayla suni sancı verdiler. 3 saatte tam açılmam oldu acil sezaryenle doğum yaptım bebeğim şu an 3 aylık. Doğsun diye ne çaylar içtim ne hurmalar yedim aklına gelecek her şeyi yaptım fayda etmedi 😂
SerraveAnnesii Tubaanne1 Bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryene alındım
Zehra65_ Ben post açıyorum ama kimse görmüyor ve aynı konu ile ilgili birşey diyeceğim 38 haftalık Bizimkisi arada bir sancım oluyor iki gündür ama şuan bebeğim öylesine aşağıya baskı yapıyor ki karnım ağrıyor ve sanki çişim geliyor gibi ama yok öyle bir şey 😩 bu doğum belirtisi olabilir mi acaba
Gamze3741 Zehra65_ ben şu an 38+6 oldum 2 gün önce aynısı bana da oldu şansa kontrolüm vardı ertesi gün doktorum normal büyük ihtimal kanala girmeye çalışıyor dedi ve sadece 1 gece sürdü o ağrı sonrasında geçti ama seninkini bilemem doktoruna istersen bir yaz
Gamze3741 Zehra65_ resmen alt tarafıma oturmuş gibiydi sürekli tuvalete gidiyordum ☺️ Hatta bu gece doğururum diyordum da geçti 😂
Nurozcanx Benim bebiş makat geliş şuan 39+6 olduk ama doktor bekliyor döner belki diye 40-41 kadar bekleyebiliriz dedi bekliyoruz bakalım