Sinmalts Bende aldım doğumu bekliyorum, sancıların başladığında büyük bir kaba su dolduruyorsun otu da o zaman suyun içine koyuyorlarmış, içine Meryem suresi, 3 ayetel kürsi, felak ve nas sureleri okunuyormuş. İçenler de varmış sudan, ben evde bırakacağım kayınvalidem okuyacak sancılarım başladığında, doğumda bittiğinde otu sudan çıkartmak gerekiyormuş rahmin toparlanması için. İnşallah işe yarar.