gzl_anne12 2 kere geçirdim ama dış gebelikte nasıl kürtaj oluyorsunuz kese nerdeydi . Bebim doktordan aldığım bilgiye göre dış gebelik ya iğne ile düşürülür ya da ilerlediyse ameliyat ile tüp alınır . Ben ilkinde ameliyat oldum 2. Sinde iğne ile düşürdüler
Sizin boş gebelik olmasın. Bakın internetten doktora sormuşlar dış gebelikte kürtaj olur mu diye doktorun cevabı . Acaba sizde tedbir amaçlı Rahmi mi temizlediler . Çünkü dış gebelik olduğunda kendi kendine düşmez mutlaka iğne olunmalıdır.
Siz zaten farklı bir posta boş gebelik yaşadığınızı yazmışsınız. Boş gebelik ve dış gebelik apayrı şeyler
