Ruveyda_baskapan Ayyyy bebişim büyüyor 😍 çoook heyecanlıyım pazartesi kontrolümüzde var, inşallah doktorumuz güzel şeyler söyler 🙏 31 hafta olanlar kimler ve bu hafta neler oluyor hanımlar ??? ♥️
Ipeksari57 Ruveyda_baskapan Merhaba bizde 31+3 oldukk zaman iyice daralıyor ikinci hamileliğim ama ilk gibi heyecanlı ve meraklıyım 🥰🤗 Bu haftada ve bi önceki hafta da dahil olmak üzere ben en çok kasık ağrısı vajinada batma hissi yaşıyorum. Uykusuz geceler zaten Bayadır var 😴 bir de pazartesi günü kontrolde herşeyin iyi olduğunu söyledi doktorum şükür size de hersey yolunda der inşallah doktor 🥰
Ruveyda_baskapan Ipeksari57 kasık ağrısı bende hissediyorum ama idare edebileceğim bir ağrı. Amin canım inşallah
Ipeksari57 Ruveyda_baskapan Beni baya zorluyor valla arada oylebir sancım oluyor ki dayanmak zorlaşıyor. Sorunsuz çok güzel bir hamilelik olsun sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰