twinboymama Asel2520 ayy seni gün be gün takip ediyorum🥲 doğum hikayeni bekliyorum toparlanınca, eh bi de tavsiyelerini. o haftalara gelmek malum herkesin hayali🤦🏽♀️ sağlıkla kucaklarsınız inşallah
Tupbebekile ayseguuuLLL_ maşalah ne kadar bekletevekler doğum için acaba miad 37 demişti doktorum sizi iyi bekletmişler
Ecemguzel ayseguuuLLL_ benim doktorum da 37 de alıcak daha fazlası bebek ve anne için tehlikeli olabilir dedi