semirra benim ilk aylardan beri göbek çıktı karnım resmen 4,5 aylık gibi bir tuhaf hissediyorum sebebini anlamadim.
BMelek semirra kac haftaliksin basta benimde oyleydi gazdan dolayi sonra gecti karnim 6-7. Ayda cikmaya baslamisti hatta doguma giderken bile gobegim yoktu dogru duzgun
semirra ElifKumru 🙈🙈🙈yaa lütfen olmasinn benimde bulantı olmadi bu durum beni yordu vallahi yuruyus mu bol bol yapsak geçer mi acaba
BMelek semirra normal benimde oyleydi hatta hic bir hamilelik belirtisi yasamadan karnim acayip sistigi icin hamile oldugumu anlamistim ben