Nurten2610 Söylemek istemedim ama benim de bir kaybım vardı o yüzden görünce ben de siz gibi çok korkmuştum ama sanırım bir hafta kadar lekelenme şeklinde az az geldi ama önceki gebeliğimde çok koyu bi kahverengiydi pütürlüydü, bu daha çok sanırım yerleşme kanaması gibi bir şeydi