Selam hanımlar….. Normalde yağlı bir cildim vardı ama yüzümde ufak tefek sivilceler çıkardı.. Şuan 32.haftamdayım ve 20.haftamdan itibaren yanaklarımda ve alnımda lekelenmeler çene bölgemde köklü sivilcelenmeler oluşmaya başladı…. Düzenli güneş kremi kullanıyorum çalıştığım için mecburen makyaj yapıyorum… sadece güneş kremi ve bb krem kullanıyorum mecburen =( lekeler ve sivilcelenme için önerisi olan var mı