Minnosannesiym Kızlar iyi geceler, çok fena gazlaniyorum bugün, usuttum mü naptım bilmiyorum ama gaz sıkışması hissediyorum.. ne iyi gelir ? Evde neler yapmam lazım ?? Şu baciniza bir yardım 😵
ipekveatlas Minnosannesiym hemen gidiyosun mutfağaa bi bardak ılık suya bi çay kaşığının ucuyla kimyon koyup içiyosun tadı leş gibi aman uyarıyım😂ama ben de çokkk işe yarıyodu
Bukah Minnosannesiym kimyonu deneyebilirsiniz hatta yemeklerinize de kullanın çok rahatlatır sizi. Kekik biraz riskli denemeyin gebelikte. Ama kimyon gazlı bebeklerimizde bile çok çok cüzi bir miktarı var ve belli bir ayı o süreden sonra kullanılabiliyor geçmiş olsun.
Betullyillmazx Ben kimyon kekik gibi şeyler içmedim hiç bebeğe zarar olabilir diye ama şey yaptım mesela yürüyüş hareket evde gaz çıkarmama yardım ediyordu ya da sola dönerek yatınca cikiyordu
Vera09 Sadece ılık su içtim, belki ballı ılık su olabilir. Evin içinde biraz yürüyüş yapın ayaklarınıza sıcak su koyun
Minnosannesiym Vera09 sanırım usuttum biraz da , bugün balkon ve lavabolar yikadim.iyice, birde ben soğuk su iciyorum dolaptan 😥 Onuda icmemem gerek ama havalar sicak gidiyor diye içiyorum
Vera09 Minnosannesiym evet ayaklarınzdan üşüttüyseniz de gaz yapar sıcak su torbası iyi geliyor hava da sıcak ama. Sadece ayaklarınıza koyun
Eminecak Minnosannesiym kimyonu yemeklerine kat ama bu haftalarda içecek seklinde içme doktorum abartmamak sartiyla ıhlamur dışında hic bir bitki çayını icmememi söyledi. Allah korusun düşük tehlikesi gelisim geriliği yapar.