Naz1905 benimde troidle ilgili hiç bir problemim yoktu hamileliğimin 4. Ayında çıktı. Endokrin doktoruna gittim daha önce böyle bir sorunum olmadığı için büyük ihtimalle iyot eksikliğinden olmuştur ama biz yine de ilaca başlıcaz ve doğuma kadar sürekli kontrol edicez dedi. Şimdi hem iyot ilacı hemde troid ilacı verdi kontrole gittiğimde tahlil sonucuna göre dozunu ayarlayacaklar. Korkulucak birşey yokmuş ama canım merak etme ihmal de etme. Bu arada devlet hastanesi direk endokrine randevu vermiyor önce dahiliyeye gidilmesi lazım ama özelde direk gidebiliyosunuz ben öyle yaptım.