temmuzannesi01 Hangisini kullanmam gerekiyor daha almadım gerek varmı onuda bilemedim açıkçası doğumdan sonra yara vs gibi bişi olursa alırım diyordum bu gün görümcem gerekli bişi dedi hangi marka ve gerçekten gereklimi bilgi verirseniz sevinirim
HilalEyce temmuzannesi01 lansinoh kullanacağım doğumdan yaklaşık bir ay önce başlanması göğüsleri hazırlamak önemliymiş.
Pinarinayseni temmuzannesi01 Ben bir ay kala doğuma yanı lansion ve zeytinyağı başlıcam canım. Zaten lansihon en iyisi ondan başka düzgün yok göğüs kremi
canmyavrum temmuzannesi01 bende lansinoh aldım son ay kullanmaya başlıyacm bebek doguncada bu kremi temizlemen gerekmiyormuş emzirirken. o yüzden bunu tercih ettim
Birannisbirbebis temmuzannesi01 lansinoh çok iyi. Aynı zamanda karbonatlı su kesinlikle tavsiyem o kadar iyi geliyor ki bir kaba yapın bir kere sürün atın pamuğu çöpe diğerine de aynısını yapın çook faydasını gördüm ben
FeriDee HilalEyce garmastan diye bi krem kullandım yara olmuştu. Ağlayarak emziriyodum 2 güne kesti tavsiye ederim
temmuzannesi01 canmyavrum evet canım şimdi baktım fiyatı biraz. Yüksek açikcasi bilemedim 10 ml bile 100 lira nerdeyse daha uygun fiyatlı bişi eczaneden sorucam
Ervaannesi temmuzannesi01 hametan merhem var canım reçeteli uygun fiyatlı ama emzirme döneminde kullanılır mı bilmiyorum öncesinde kullanılıyor
canmyavrum temmuzannesi01 ben trendyoldan aldım 40 ml 144 tl ye şuan baktım yibe aynı fiyat alırsan aldıgım satıcının linkini yollarm güvenebilmen açısından🙈 açıkçası dedigin gibi pahalı ama gögüs ucu yarası çok kötü bileymiş bn daha tecrübe etmedim ama korkumdan aldım 🌸
temmuzannesi01 Ervaannesi anladim canım teşekkürler ben eczaneye sorim ona göre emzirirken temizlenmesi gerekirse yaparım ama diğeri çok yüksek fiyatı az bişi oluyor içinde 😌
ilknur9626 temmuzannesi01 40 ml olanı 140 tl indirimi trendyolda yakalayabilirsin arada düşüyor fiyatı normalde e bebekte 160 tl olmuş orda da uygundu her şeye zam 🥺😢
ayseguuuLLL_ temmuzannesi01 Hanüz kullanmadım 38+2 yim beklemedeyim uygun diye belirtmek istedim 22 tl idi ücreti.
tugbacetin48 Evet canım lansinoh pahalı ama çok faydalı birde sarı kantaron yağı var oda mükemmel onu da sürebilirsin
temmuzannesi01 tugbacetin48 sağol canım valla direk krem kulanirim sanırım hangisini kullanacağıma karar verim
temmuzannesi01 Birannisbirbebis peki doğumdan öncede yapmam gerekir mi canıim emzirirken de temizlemek lazım dimi şimdi temizlerim sıkıntı yok valla iyi olsun hatırlıyorum yengem yeni doğum yaptığında ölüyordu göğüs ağrısından yarasından şimdilik bende bişi yok ama herkes krem al deyince bu gözüm korktu
Birannisbirbebis ilknur9626 doğumdan sonra lansinohta kullandım evet çok iyi ama karbonatlı su düzeltti benim göğüslerimi her emzirmeden sonra sürdüm
tugbacetin48 temmuzannesi01 ikisinde aynı işlevi görüyor canım doktorum para tuzağı hep o kremler diyor 🤣
temmuzannesi01 ayseguuuLLL_ anladım canım evet uygunmuş gerçekten bir bakim benn indirimden lanshion almazsam bunu alırım