Kızlar ikiz hamileyim 86 ile hamile kaldım şuan 86 kiloyum almadım kilo. 2 alıp 2 verdim sürekli ama çoook ağırlaştım. Hani normalde dicem kilo aldım o yüzden ağırlaştım ama yok yani eski kilomdayım. Ama çok yorgunum. Bebişler imin biri 1800 diğer 1700 gram sizlerden durum nedir