kubra_3347 Bugün açık kahverengi 2 damla kadar akıntı gördüm neyin belirtisidir.Gebeliğimin 6 haftasındayım bi sakıncası var mı
Minikanne123 kubra_3347 yerleşme kanaması veya düşük tehlikelisi olabilir canım benim kahverengi akıntım gelmişti düşük tehlikelisiydi fitil falan kullandım geçti bi doktora git bence yine de 🌸
MerveEbru kubra_3347 genellikle sakınca yoktur ancak yinede içini rahatlatmak amaçlı bi doktora görün bence canım acile git