Burcumeltem canım bende 2 haftadır öyleyim akşamları kovaya buzlu su alıyorum ya da buz olmasa da soğuk su içine büyük parça tuzlar varya ondan atıyorum yarım saat duruyor hem soğuk su olunca kan akışı hızlanıyor ödemi biraz olsun engelliyor hemde tuz enfeksiyonu ödemi çekiyor denemelisin sudan sonra eşim ayak altlarıma masaj yapıyor ve masaj sonrası ayaklarını havaya kaldırıp yat altına 2 yastık koy ayaklarının çok iyi geliyor fazla ayakta durma bide derilerin soyulursa tabanın da sakın soyma soyduğum yerler yanıyor resmen sünnet olmuş gibi geziyorum evde ağladım hatta acısından yürüyemiyorum diye 30.haftama giriyorum ben dediğimi hergün yapmaya çalış en azından gün aşırı yapsan bile iyi geliyor biraz olsun hafifliyorsun