Naz_0742 canım bak ayın 14ünde benimde 6+0dı ve beta 26000di seninki ile çok yakın bunun hiç bir önemi yok aynı olmamız gerekmiyor değerin gayet iyi.kalp atışına gelince kese 22mm olmadan duyulmazmış doktorum söylemişti.Şu an 5 aylık gebe olan arkadaşımın ise aynı şey başına gelmişti kalp atışı yok aldırman lazım demişti doktoru ve 8.9. Haftalarda duymuştu olabiliyor herkeste farklı ilerliyor bu durum.Yarın başka bir doktora git inşallah güzel haberler alırsın bebeğini de kucağına alırsın sağlıkla 🙏🏻