Ftma1997 evet çoğu doktor az çok görüyor ve biliyor benim doktorum tahminim var fakat söylemicem dedi yanılma payı olursa bizim başımız ağrıyor kız dedin de biz alışveriş yaptık diye sorun çıkarıyorlarmış bazıları kesinleşene kadar söylememeyi tercih ediyor :)