Merhaba hanımlar, bir şeyler yerken bazılarının tadı aşırı kötü geliyor yanımdan birine tattırıyorum gayet normal diyor ama bana gelen tat bozulmuş ürün gibi. Reglim 4 gün gecikti normalde aksamaz evde test yaptım negatif çıkıyor. Neye yormam lazım bu durumu anlamadım, bunları yaşayan oldu mu