Avcib Merhaba anneler bugün şeker yüklemesi yaptım şekerin cok yüksek dediler unsilin iğne verdiler 1 hafta 8ml kullan dediler aranızda bunu yaşayan varmi kullandnz mi ?
TURNAA Avcib benimde şekerim yüksek çıktı hatta doktor insülin yazdı dozunu belirlemek için günde dört defa evde şekerimi ölçmemi istedi ve diyet listesine uydum şekerim normal çıktı diyetle devam ediyorum şu an insülin kullanmıyorum