iremss Ddeva123 8-10 saatlik açlıkla ameliyata gidiyosnz gerek olmuyo ama aniden olursanz bişi demym bnm ilk sezaryenm planszdı ama lavman olmadı sabah 9 da kahvaltı yapmştm öğlen 3 te ameliyata gittim
Sehersudi Ddeva123 hayır yapmıyorlar. Ama hastaneden çıkmadan eve giderken yapıyorlar. Abdestini yapmadan göndermiyorlar seni. Hazır ol yani. 😃
MinnieMouse Ddeva123 bana yapmadılar canım 24 saat öncesinde katı gıdayı kestim sadece çorba ve içeceklere izin vardı. Doğumdan sonra da zaten 2-3 gün o şekilde diyet oluyor. Ama lavman yapılmadı.
iremss Ddeva123 anestezi ekibi en son ne zaman yemek yedin ne kadar yedin soruyo çok çok çok acik durum değilse ona göre saat planlanıyo ama hayati durum söz konusu ise lavman mantıken gerekebilir
Meldaa55 Planli sezeryanda gece 12 den sonra su bile icmemen soyleniyor bu yuzden lavman a gerek duymuyorlar yani benim oyle olmustu
Seymoshh Ddeva123 normal doğumda muhakkak yapıyorlar ama sezeryandan önce hiç duymadım sonda takılıyor ve sezeryan sonrası eğer gaz çıkaramıyorsanız yapıyorlar
Busrabaksii Ddeva123 bana yapmadılar. Sabah 8de suni için gittim mecburi Sezaryena alındım 2de. Doktor aç gel demişti ben bir güzel simit meyvesuyuile kahvaltı yapıp gittim biseyde olmadı 😂