Kızlar sabahtan beri kasıklarımda geçmeyen bi ağrı ve aşağıya baskı var. Hala düzelmedi. 4-5 defadan beri de karnım sertleşti. Yürüdükçe sanki bebek bi anda düşecekmiş gibi hissediyorum. Ayaklarım hep şişmiş. Vajina içinde sızlama gibi bişi var ama tam ayırt edemiyorum. Sürekli idrara çıkıyorum yarım saatte bir. Doğum belirtisi mi bunlar? Belimde de ağrı var. Şimdi duş alıp soluma yattım. Geçmezse hastaneye gitmeli miyim?