Evremmerve19 18+2 haftalık hamileyim karnımda değişik birşeyler oluyor bebegim haraketleri hissediyor muyum hissetmiyorum mu bilemiyorum nasıl birseu bilmiyorum
Gamzesaa Evremmerve19 bende 21.haftada pıt pıt gibi hissetmeye başladım ama bebek hareketi olduğunu aynı hareketler sonradan daha güçlü geldikçe anlaşılıyor
Pitircikk Evremmerve19 ilk hamileliğimde 17. Haftadan itibaren pıt pıt şeklinde hissetmeye başlamıştım. Şimdi ikinci hamileliğim 18+5 iz ve dediğin gibi karnımda bişeyler oluyor bebek olduğunu anlıyorum ama net bi hareket hissetme yani pıt pıt ya da tekme şeklinde değil 😅
MeriHera Zaman ilerledikçe hareketleri belirgin ve sert olacaktır bende ilk hissetmeye başladığımda acaba bağırsak hareketi mi bebek mi anlayamıyordum şimdi maşallah hanımefendi baya baya tekmeliyor anlamamak mümkün değil 😊
MeriHera Evremmerve19 içini ferah tut Dr kontrollerinde zaten doktorun sana her şeyi söyler ki bazı bebek hareket etmeyide sevmez umarım Allah gönlüne göre verir
Pitircikk Evremmerve19 bazen kasıklarıma doğru bi ağrı giriyor uzanırken, elimi karnıma koyuyorum hemen o zaman işte hafif hissediyorum rahim olduğu da anlaşılıyor sertlikten. Ama uzanmıyosam hissetmiyorum hiç sıfır 😂