Rapunzel21 17 gün kaldı, normal doğum istediğim için sezeryan gibi planlı olmayacak biliyorum belki yarın bile suyum gelir Allah bilir hem 17-18 gün sonra bayrama denk geliyor kendi doktorum bayramda olamayacağını söyledi… 🥲 Ayaklarımın şişmesi ve sık tuvalete çıkma dışında bir sorun yok çok şükür.