Yaren56 canım ben devlette gittim suyumun fazla olduğunu söyledi ve şeker testi yaptım bna yüksek ddi dahiliye uzmanı a gttm o ise bna normal ddi içim rahatladı kontrole gittiğimde başka bir Dr a gttm bna oda suyumun fazla olduğunu söyledi şeker ise Yok ddi ve bi bölüm söyledi ona git ddi ben özele iyi bildiğim Drma gttm bna suyumun gayet iyi ve şekeriminde normal göründügnu söyledi yani o süreçi kendime zindan etmiştim çok kötüydü devletteki ultrason ile özelde ki degsiyebiliyo