Mrb arkadaşlar 6+ 5 günlük hamileyim keseyi geçen hafta gördük ama bebeği göremedik randevu günümü bekliyorum ama dünden beri sarımtırak sulu ara ara olan akıntılarım oluyor bu normal midir bir de bu dönemde bacak ağrısı olur mu hamile olduğumu ilk öğrendiğim zamanlarda bacak ağrım olmuştu ancak yerleşme kanamasından sonra geçmişti bugünden beri iki bacağımda da ağrı oluyor biri durunca diğerinde başlıyor aynı şeyleri yaşayanlar var mı?