Selam anneler ve anne adayları yarın doğuma giriçem sezeryanla 37+5 çok korkum var artı heyecan da gebeliğim boyunca hep kızımda bi sorun var mı acaba psikolojisiyle ilerledim hep ve kan testleri harici hiç test vermedim saatler kala da ister istemez hem korku hem heyecan bastı bol bol dua eder misiniz bana rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın inşallah burda doğumdan sonra yaşadığım iyi veya kötü bütün duyguları da yazmak nasip olur inşallah şimdiden Allah razı olsun hepinizden bu arada da ilk çocuğum 🙏🏻❤️