Colahusu benim bir 23 haftalık erken doğum kaybım var cok kilo aldım suan tekrar 20 haftalık hamileyim arasında 4 ay var kaybım la bunun kilo aldıkca büyüdüler 110 beden düz giyiyorum 🤦♀️ bende cok rahatsızım kilo verirsen iner dıyolar ama sanmıyorum ameliyat düşünüyorum doğum sonrası o da süt kanallarına zarar veriyormuş emziremezsın dediler bende sastım ne giysem dıkkat cekiyor lar tesettürlüyüm ve utanc verici 🤦♀️