ozgemre dinlenmeye bak sık sık duş alıp vücudunu rahatlatmaya enerji veren sağlıklı şeyler yemeye bak canım her insanın hamileliği farklı geçer ama genelde ilk 3 ay yorgunluk ağrılar halsizlik çok oluyo çünkü vücudun çok çalışıyo sen boş boş yatsanda kendini çok ağır iş yapmış gibi hissediyosun ben doktora sorduğum da sen yatıyosun ama vücudun bi şey üretmek için 24 saat çalışan bi fabrika gibi elbette yorgun hissetmen normal demişti.